Harbin Medical University

هاربین

📖 معرفی دانشگاه

دانشگاه پزشکی هاربین HMU دانشگاهی دولتی است که در هاربین، هیلونگ جیانگ، چین واقع شده است. دانشگاه پزشکی هاربین در سال 1926 تاسیس شد و دارای تاریخچه­ای از سنت­های غنی و پرافتخار است. این دانشگاه از ادغام دانشگاه پزشکی هاربین قدیمی (معروف به دانشکده پزشکی ویژه هاربین، توسط پزشکی پیشگام در چین، دکتر لیان-ده وو، تأسیس شده بود) و شعبه اول و دوم دانشکده­های سابق دانشگاه پزشکی چینگ شانگ (معروف به دانشکده بهداشت ارتش سرخ چین که در سال 1931 در رویجین، جیانگشی تاسیس شده بود) بوجود آمد.

Harbin Medical University (2)


🏫 درباره Harbin Medical University

درباره دانشگاه پزشکی هاربین (HMU)

تاریخچه:

دانشگاه پزشکی هاربین در سال 1926 تاسیس شد و دارای تاریخچه­ای از سنت­های غنی و پرافتخار است. دکتر وو لیاند، اولین رئیس دانشگاه پزشکی هاربین، از دانشگاه کمبریج فارغ التحصیل شده بود.

آموزش پزشکی به رسمیت شناخته شده بین المللی:

در سال 2006 و 2007، اعتبار نامه دوره آزمایشی در آموزش پزشکی و بازدیدی در دانشگاه پزشکی هاربین توسط تیم WFME (فدراسیون جهانی آموزش پزشکی) انجام شد که طبق استانداردهای جهانی WFME در آموزش پزشکی پایه به آن مراجعه شده بود. دانشگاه پزشکی هاربین الزامات تمام 36 زیر استاندارد را برآورده کرده بود. این اولین اعتبار سنجی از آموزش پزشکی در چین بود که طبق استانداردهای جهانی ارجاع داده شد.

هیئت علمی و کارکنان بسیار شایسته:

بیشتر استادان در دانشگاه پزشکی هاربین، با تجربه تحصیل یا تحقیق در خارج از کشور، دارای مدرک دکترا یا بالاترین مدرک ممکن در رشته تحصیلی خود هستند. آنها در ساماندهی آموزش پزشکی در دانشگاه پزشکی هاربین شرکت دارند و با ایده­های به روز آموزشی از جمله PBL و ادغام دوره آشنا هستند.

منابع بالینی فراوان:

در دانشگاه پزشکی هاربین پنج بیمارستان وابسته وجود دارد، که فرصت­های کافی برای انجام تمرینات بالینی را در اختیار دانشجویان قرار می­دهند.

مناظر زیبا در محوطه دانشگاه:

دانشگاه پزشکی هاربین دارای منظره­ای زیبا در محوطه دانشگاه با ساختمانهای باستانی به سبک چینی و عطر به یاد ماندنی یاس بنفش است.

مزایای یک کلانشهر:

دانشگاه پزشکی هاربین (HMU) در هاربین واقع شده است، شهری زیبا که به جشنواره یخ و برف خود، شناخته شده است و به “پاریس شرقی” مشهور است. بیست و چهارمین یونیورسیاد زمستانی در فوریه 2009 در هاربین برگزار می­شود.

راحتی پیرامون محله دانشگاهی

دانشگاه پزشکی هاربین در محله­ای با کالج­ها و دانشگاه­ها واقع شده است، جایی که می­توان به راحتی به کتابفروشی­ها، بازارها، رستوران­ها و غیره دسترسی داشت.

بستن
بیشتر ...

🏠 اقامت

دانشگاه پزشکی هاربین فقط یک محوطه خوابگاهی دارد. خوابگاه برای دانشجویان بین المللی در داخل دانشگاه است ، قیمت اتاق دو نفره استاندارد در این خوابگاه تقریباً  3600-5400 یوان در سال است.
آپارتمان دانشجویان بین المللی دارای: اتاق دونفره استاندارد با حمام ، توالت ، مبلمان ، دسترسی به اینترنت ، دیگ بخار و غیره

بستن
بیشتر ...

دوره ها


📬 پروسه اخذ پذیرش

برای انتخاب دوره مناسب خود میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید.

apply procedure

برای آگاهی از کارهایی که باید قبل از ورود به چین انجام دهید میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید.


نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*