پزشکی عمومی – MBBS

دانشگاه ووهان (Wuhan University - WHU)

پزشکی

📖 معرفی دوره

  • طول دوره پزشکی عمومی MBBS در دانشگاه ووهان 6 سال می باشد
  • دانشگاه ووهان در بین 10 دانشگاه برتر چین سال 2020 در رتبه 9 قرار گرفت.
  • دانشگاه ووهان اولین دانشگاه در چین است که مجوز تاسیس دوره پزشکی عمومی – MBBS به زبان انگلیسی را از وزارت علوم چین دریافت کرد.
  • دانشجویان می توانند دوره کارآموزی / آموزش را در چین ، کشور خود یا هر کشور دیگر انجام دهند.
  • دانشگاه ووهان توسط WHO شناخته شده است و فارغ التحصیلان پزشکی عمومی MBBS مجاز به شرکت در امتحانات صدور مجوز پزشکی هستند که توسط شوراهای پزشکی در کشورهای مختلف مانند MCI ، PMDC ، USMLE ، HPCSA ، SCHS و غیره برگزار می شود.
  • دانشگاه ووهان دارای دو مرکز بسیار پیشرفته مهارت های بالینی است.
  • در مجموع 14 بیمارستان با سطح درجه A زیر نظر دانشگاه ووهان اداره می شوند. 3 بیمارستان به صورت مستقیم و 11 بیمارستان به صورت غیر مستقیم
  • در سه بیمارستانی که به صورت مستقیم زیر نظر دانشگاه ووهان اداره می شوند 5020 تخت بیمارستانی وجود دارد که سالانه پذیرای 15 میلیون بیمار است.
  • دانشکده پزشکی دانشگاه ووهان 1125 عضو هیئت علمی در رده های استاد، دانشیار و استادیار دارد.

🏫 درباره دانشگاه ووهان (Wuhan University - WHU)

تاریخچه دانشگاه ووهان را می توان در موسسه Ziqiang جستجو کرد که در سال 1893 توسط ژانگ ژیدونگ ، فرماندار وقت استان هوبئی و استان هونان در اواخر سلسله چینگ تاسیس شد. در مراحل توسعه و تکامل ، دانشگاه ووهان چندین بار نام خود را تغییر داد تا اینکه سرانجام در سال 1928 به عنوان دانشگاه ملی ووهان نامگذاری شد. این دانشگاه یکی از اولین دانشگاههای ملی جامع در چین مدرن است. در پایان سال 1946 ، دانشگاه ووهان 6 دانشکده تأسیس کرد ، دانشکده های: هنرهای لیبرال ، حقوق ، علوم ، مهندسی ، کشاورزی و پزشکی. در سال 2000 ، ادغام دانشگاه سابق ووهان ، دانشگاه هیدرولیک و برق ووهان ، دانشگاه فنی نقشه برداری و عمران و دانشگاه پزشکی هوبئی اعلام شد که باعث ایجاد دانشگاه ووهان کنونی شد.

در 100 سال گذشته ساختمان های بسیار زیبایی در محوطه دانشگاه ووهان ساخته شده است که کاملاً سبک معماری شرقی را با غرب ترکیب می کند. این دانشگاه به عنوان “زیباترین دانشگاه چین” مورد تقدیر قرار گرفته است. شعار دانشگاه ووهان به این صورت انتخاب شده است: “Improve Oneself, Promote Perseverance, Seek Truth and Make Innovations.” به معنای: “توسعه فردی، ارتقای استقامت، جستجوی حقیقت و خلق نوآوری”

از زمان تأسیس ، دانشگاه ووهان بیش از 300 هزار استعداد حرفه ای را در مشاغل مختلف پرورش داده است ، در میان آنها بیش از 100 عضو آکادمی علوم چین و آکادمی مهندسی چین حضور دارند. آنها سهم بسزایی در ساخت و ساز ملی و پیشرفت اجتماعی کشور چین داشته اند. دستاوردهای چشمگیر دانشگاه ووهان اعتبار بین المللی گسترده ای را برای آن به ارمغان آورده است. در سال 1999 ، مجله مشهور جهان Journal Science Listed دانشگاه ووهان را به عنوان یکی از برجسته ترین موسسات آموزش عالی در چین معرفی کرد.

دانشگاه ووهان در سالهای اخیر پیشرفت بسیار زیادی در مبادلات بین المللی داشته است به نحوی که با بیش از 400 دانشگاه و موسسه تحقیقاتی در بیش از 70 کشور ارتباط و همکاری داشته است.

بستن
بیشتر ...

🏠 اقامت

دانشگاه ووهان (WHU) دارای 3 پردیس است: پردیس Fengyuan (پردیس علوم انسانی و علوم) ، پردیس پزشکی (دانشجویان علوم پزشکی) ، پردیس علوم اطلاعات( دانشجویان فنی مهندسی).

Room Type Room Price Notes
SINGLE 14,000 CNY Single rooms without Balcony: RMB 14,000/year; RMB 7500/semester; RMB 6000/5 monts for Non-degree programs; RMB 1600/month; RMB 70/day
SINGLE 16,000 CNY Single rooms with Balcony: RMB 16,000/year; RMB 8500/semester; RMB 7000/5 monts for Non-degree programs; RMB 1800/month; RMB 80/day
SINGLE 28,000 CNY 1-bedroom Suite: RMB 28,000/year; RMB 15000/semester; RMB 12000/5 monts for Non-degree programs; RMB 3000/month; RMB 120/day
بستن
بیشتر ...

✅ پیش نیاز ورود

  • دیپلم 12 ساله یا دیپلم 11 ساله + پیش دانشگاهی با معدل بالای 17
  • بدون نیاز به مدرک آیتلس یا تافل
  • حداکثر 25 سال
  • دو توصیه نامه از دبیران دوران تحصیل در دبیرستان
  • SOP با نگارش بسیار قوی
  • گواهی تمکن مالی با موجودی حداقل 10 هزار دلار آمریکا ( دلار 4200 تومانی )
  • قبل از صدور نامه پذیرش یک مصاحبه آنلاین از طریق اسکایپ یا ویچت با متقاضی انجام می شود.

📬 پروسه اخذ پذیرش

برای انتخاب دوره مناسب خود میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید.

برای آگاهی از کارهایی که باید قبل از ورود به چین انجام دهید میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید.


📝 نظر دانشجویان درباره دانشگاه ووهان (Wuhan University - WHU)

anal sikis siteleri
2023-12-29 20:57:56

"yandanxvurulmus.hSKNlVP6LipF"