دندانپزشکی عمومی - BDS

دانشگاه دالیان ( Dalian Medical University )

دندانپزشکی

📖 معرفی دوره

1. معرفی اجمالی دندانپزشکی عمومی – BDS دانشگاه دالیان ( Dalian Medical University )

  • ارائه کورس دندانپزشکی عمومی – BDS به زبان انگلیسی برای اولین بار در سال 2009 توسط دانشگاه دالیان شروع شد.
  • مدت زمان این کورس 5 سال شامل 1 سال اینترنشیپ می باشد.
  • همه اعضای هیئت علمی، اساتید با تجربه ای هستند که سابقه تحصیل در در کشورهای اروپایی و آمریکا را دارند.
  • تعداد بسیار کمی از دانشگاه های چین دندانپزشکی عمومی به زبان انگلیسی را ارائه می دهند
  • برنامه این کورس بر اساس برنامه درسی بهترین دانشگاه های دنیا از جمله آکسفورد تنظیم شده است
  • تعداد بسیار کم دانشجویان در هر کلاس ( هر ترم حداکثر 30 نفر ) باعث افزایش کیفیت آموزشی دانشگاه دالیان می شود.

2. برنامه آموزشی

Biochemistry Physiology Medical Immunology
Medical Microbiology Experiment of medical functional science Pathology
Pharmacology Clinical Diagnostics Oral Anatomical Physiology
Oral Histology and Pathology Internal Medicine Cariology And Endodontics
Periodontics, Oral and Maxillofacial Surgery Prosthodontics
Orthodontics Prevention of Oral Medicine Oral Mucosal Disease Study
Surgery

ترم 1 تا ترم 6: دوره علوم پایه پزشکی

ریاضیات ، تربیت بدنی ، آناتومی انسانی / زبان چینی ، شیمی پزشکی ، فیزیک پزشکی ، تربیت بدنی ، فرهنگ چینی / کامپیوتر ، بافت شناسی و جنین شناسی ، زیست شناسی سلولی ، بیوشیمی / فیزیولوژی ، میکروبیولوژی ، ایمنی شناسی ، انگلی ، آمار پزشکی / آسیب شناسی ، پاتوفیزیولوژی ، داروسازی ، بهداشت ، اپیدمیولوژی / گوش و حلق و بینی ، تشخیص بالینی ، تشخیص ، تصویرشناسی پزشکی ، جراحی ، آناتومی و فیزیولوژی دهان ، بافت شناسی و آسیب شناسی دهان

ترم 7 تا ترم 8: دوره دندانپزشکی بالینی

دندانپزشکی داخلی ، دهان و دندان ، جراحی فک و صورت ، پروتزهای دندانی ، ارتودنسی ، مواد خوراکی ، اخلاق پزشکی ، زبان چینی پزشکی / روانشناسی بالینی ، رادیولوژی دهان ، دندانپزشکی بهداشت عمومی ، دندانپزشکی کودکان

ترم 9 تا ترم 10: کارآموزی

طب داخلی دهان ، جراحی دهان و توان بخشی دهان و دندان


🏫 درباره دانشگاه دالیان ( Dalian Medical University )

درباره دانشگاه پزشکی دالیان (DMU)

دانشگاه پزشکی دالیان (DMU) در سال 1947 تاسیس شد و قدیمی ترین کالج رسمی پزشکی در شمال شرقی چین است. این دانشکده قبلاً به عنوان کالج پزشکی Guandong شناخته می شد اما در زمان تأسیس جمهوری خلق چین به نام فعلی تغییر یافت. دانشگاه دالیان با حضور 203 دانشجو به طور رسمی در 4 مه 1947 افتتاح شد.

دانشگاه دالیان یک دانشگاه پزشکی چند رشته ای و یکی از بزرگترین دانشگاه های پزشکی در چین است. این مرکز همچنین یک قطب محبوب آموزش برای دانشجویان بین المللی است که می خواهند مدرک پزشکی عمومی یا MBBS بگیرند. دانشگاه دالیان بیش از هزار دانشجوی بین المللی از 82 کشور مختلف دارد که در مقاطع مختلف تحصیلی تحصیل می کنند.

دانشگاه دالیان یکی از اولین دانشگاههای چین است که مدرک پزشکی عومی – MBBS را ارائه داد. مدرک پزشکی آن توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و بسیاری از مقامات پزشکی در کشورهای مختلف شناخته شده است. این دانشگاه همچنین یکی از اولین دانشگاه هایی است که مجاز به ارائه دوره های انگلیسی زبان در رشته پزشکی عمومی – MBBS ، دندانپزشکی ، پرستاری و غیره است. علاوه بر مدارک پزشکی ، DMU کورس هایی را در زمینه های دیگر مانند علوم ، مهندسی ، مدیریت ، هنر ، حقوق و فلسفه ارائه می دهد.

این دانشگاه بر اساس رتبه بندی شانگهای در جایگاه 901 قرار دارد.

لوکیشن

دانشگاه دالیان در شهر ساحلی دالیان واقع شده است. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای بندری در منطقه شمال شرقی چین است. به دلیل موقعیت دالیان ، این شهر یکی از مراکز حمل و نقل بین المللی ، مرکز تدارکات و تجارت مالی در آسیا محسوب می شود. شهر دالیان با داشتن محیط و آب و هوای عالی به عنوان یکی از “بهترین شهرهای جهانگردی” در چین نامبرده می شود.

امکانات

دانشگاه دالیان دارای دو پردیس بزرگ است که هر دو در شهر دالیان واقع شده اند. مساحت آن ها 373 هکتار و مساحت ساختمان های واقع در آن 94 هکتار است. این دانشگاه یکی از مدرن ترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور چین است. امکانات داخل پردیس دانشگاه شامل موسسات تحقیقاتی علمی ، کلاس های آموزشی ، آزمایشگاههای بالینی پیشرفته ، کتابخانه بسیار کامل و موارد دیگر است.

DMU دارای سه بیمارستان وابسته است که هر یک بیش از 8700 ظرفیت تختخواب را در اختیار مردم دالیان قرار می دهند. این بیمارستان ها دارای پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی هستند به نحوی که کیفیت مراقبت های پزشکی ارائه شده توسط دانشگاه دالیان در سطح جهانی است. این موارد به شما این اطمینان را می دهد که با تحصیل در رشته های علوم پزشکی در دانشگاه دالیان از بهترین کیفیت آموزشی برخوردار خواهید شد.

زندگی دانشگاهی در دانشگاه دالیان

پردیس اصلی DMU در منطقه Lvshunkou واقع شده است که دور از مرکز شهر دالیان است. مکانی آرام و زیبا است که می توانید در آن قدم بزنید و از سرسبزی و هوای پاک و تازه آن لذت ببرید. DMU دارای یک محیط ساکت و آرام است که برای مطالعه و یادگیری مناسب است. مسئولین دانشگاه دالیان علاوه بر کیفیت آموزشی شما، به کیفیت و سطح زندگی شما نیز اهمیت ویژه ای می دهند.

در کمپ این دانشگاه انواع باشگاه های ورزشی، کلاب های دانشجویی ( کلاب موسیقی، کلاب شعر و ادبیات، کلاب رقص و … ) تدارک دیده شده است.

بستن
بیشتر ...

🏠 اقامت

خوابگاه دانشگاه دالیان در کمپ اصلی این دانشگاه واقع شده است. دانشجویان بین المللی خوابگاه مخصوص به خود را دارند که تمامی امکانات مورد نیاز زندگی دانشجویی در آن تعبیه شده است. همه اتاق ها در این خوابگاه مجهز به کمد ، میز ، صندلی ، تختخواب ، تلویزیون ، حمام و سرویس بهداشتی اختصاص ، چیلر ، اینترنت ، خط تلفن هستند. هزینه تقریبی خوابگاه 11 هزار یوان در سال می باشد.

بستن
بیشتر ...

✅ پیش نیاز ورود

  • مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
  • حداقل 18 و حداکثر 35 سال
  • دیپلم 12 ساله دبیرستان یا دیپلم نظام قدیم دبیرستان + پیش دانشگاهی با معدل کل بالای 14
  • بدون نیاز به مدرک آیلتس یا تافل ( مدرک زبان مورد نیاز است جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید )
  • گواهی تمکن مالی با موجودی حداقل 10 هزار دلار آمریکا ( دلار 4200 تومانی )
  • شرایط پذیرش بسیار آسان

📬 پروسه اخذ پذیرش

برای انتخاب دوره مناسب خود میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید.

برای آگاهی از کارهایی که باید قبل از ورود به چین انجام دهید میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید.


📝 نظر دانشجویان درباره دانشگاه دالیان ( Dalian Medical University )