دانشگاه جنوب شرق Southeast University (SEU)

نانجینگ

📖 معرفی دانشگاه

دانشگاه جنوب شرق (SEU) از جمله دانشگاه‌های مهم ملی است که به طور مستقیم زیر نظر وزارت آموزش و پرورش چین اداره می‌شود. این دانشگاه معتبر با قدمت صد ساله، در نزدیک مرکز شهر نانجینگ، در غرب کوه بنفش(Purple Mountain)  و جنوب دریاچه ژوانو(Xuanwu)  واقع شده است.

Southeast University


🏫 درباره دانشگاه جنوب شرق Southeast University (SEU)

درباره دانشگاه جنوب شرق (SEU)

دانشگاه جنوب شرق یکی از قدیمی‌ترین مراکز آموزش عالی در چین است که تاسیس آن به سال 1902 برمی‌گردد، زمانی که به عنوان دانشکده تربیت معلم سانجیانگ ساخته شد. در سال 2002 با ادغام دانشکده پزشکی راه آهن نانجینگ (که در فهرست WHO ذکر شده است)، دانشکده ارتباطات نانجینگ و آموزشگاه زمین شناسی نانجینگ، دانشگاه جنوب شرق تاسیس شد.

دانشگاه جنوب شرق تاکید زیادی بر تحقیقات دارد. این دانشگاه با بیش از 20 موسسه تحقیقاتی ملی یا استانی و تعدادی پایگاه تحقیقاتی مهم، یکی از 10 دانشگاه برتر تحقیق و توسعه علمی در چین است.

دانشگاه جنوب شرق، با اصل رسیدن به کمال، روحیه «دقت، صداقت، وحدت و پشتکار» را تقویت می‌کند.

در توسعه دانشگاه جنوب شرق، همکاری و مبادلات بین‌المللی نقش مهمی دارد. از سال 1978، بیش از 4000 تن از اساتید و محققان برای فعالیت‌های علمی یا مبادلات به خارج از کشور اعزام شده‌اند و بیش از 3500 نفر از متخصصان و اساتید خارجی برای سخنرانی، همکاری در تحقیقات یا مبادلات علمی به دانشگاه جنوب شرق دعوت شده‌اند. تا به حال، بیش از 2039 دانشجوی بین‌المللی از 60 کشور جهان، در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند.

ما با بیش از 100 دانشگاه، موسسه تحقیقاتی و شرکت‌ توافق‌نامه همکاری امضا کرده‌ایم. که شامل کشورهای مختلفی مانند استرالیا، انگلیس، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، ویتنام، هند، سنگاپور، سوئیس، سوئد و ایالات متحده می‌شود.

این دانشگاه با هدف برتری و نوآوری، حدودا در سال 2020 به یک دانشگاه تحقیقاتی بین المللی فراگیر و در سال2035 به یک دانشگاه در سطح جهانی و با چشم‌اندازی جهانی تبدیل خواهد شد.

ما صمیمانه به دانشجویان بین‌المللی برای تحصیل در دانشگاه جنوب شرق خوشامد می‌گوییم، جایی که از تجربه علمی غنی و ارزشمندی بهرمند خواهید شد.

درباره نانجینگ

دانشگاه جنوب شرق در شهر نانجینگ و پایین رودخانه یانگ تسه (سومین رودخانه طولانی جهان) است. نانجینگ، پایتخت باستانی با قدمتی بیش از 10 سلسله در طول تاریخ بوده است و اکنون مرکز استان جیانگ سو، یکی از پیشرفته‌ترین استان‌ها در چین است و بیش از نیمی از 500 شرکت برتر و بین‌المللی جهان در این استان حدود 700 شعبه از شرکت‌های خود را تاسیس کرده‌اند. سیستم پیشرفته حمل و نقل زمینی و هوایی و راه آهن این شهر، جابه‌جایی به دیگر نقاط چین و جهان را تسهیل کرده است.

 

پردیس‌ها

دانشگاه جنوب شرق دارای چند پردیس‌ به نام‌های  Sipailou ,JiulonghuوDingjiaqiao است که  مساحت آن‌ها به 393 هکتار می‌رسد.

پردیس Sipailou، پردیس اصلی دانشگاه است که در مرکز شهر نانجینگ، که یک پایتخت باستانی است، قرار دارد. در غرب این پردیس، کوه بنفش(Purple Mountain)  و در جنوب آن دریاچه زیبای ژوانو (Xuanwu)  قرار دارد. پردیس  Sipailouدر حال حاضر مکانی برای تحصیلات مقطع کارشناسی ارشد، ادامه تحصیل و تحقیقات مربوط به علم و فناوری است.

در تابستان 2006، ساختمان مرکزی به پردیس Jiulonghu منتقل شد و برگ جدیدی را به تاریخچه SEU اضافه کرد. پردیس Jiulonghu در قسمت جنوبی منطقه گسترشی Jiangning قرار دارد. معماری این پردیس بر اساس تاریخ و فرهنگ SEU است و با ترکیب تدریس عمومی و تدریس حرفه‌ای، پردیس جنگلی و باطراوتی را تشکیل می‌دهد که سبک‌های شرقی و غربی در هم آمیخته شده‌اند. معماری پردیس Jiulonghu شامل محیط آموزشی، محیط تحقیقات علمی و آزمایشگاهی، محیط اداری، خوابگاه دانشجویان، خوابگاه فارغ‌التحصیلان، اقامتگاه اعضای هیئت علمی، منطقه تدارکاتی و امنیتی و غیره است. کتاب‌خانه دانشگاه دارای 3971.7 هزار کتاب و منابع آموزشی می‌باشد.

دانشکده پزشکیSEU و بیمارستان Zhongda در پردیس Dingjiaqiao واقع هستند.

بورسیه‌های تحصیلی

  • بورسیه تحصیلی برجسته و شخصی CSC
  • بورسیه تحصیلی دولتی نانجینگ
  • بورسیه تحصیلی بنیاد آموزشیSEU
  • بورسیه تحصیلی Single-Merit
  • بورسیه تحصیلی رئیس جمهور برای دانشجویان کارشناسی پزشکی و جراحی (MBBS)

زندگی در دانشگاه

دانشگاه جنوب شرق انواع مختلفی از فعالیت‌های دانشجویی مانند درخت‌کاری، گردهمایی‌های ورزشی، مسابقات مختلف و غیره‌ برگزار می‌کند.

دانشجویان بین‌المللی می‌توانند وعده های غذایی خود را در رستوران‌های دانشکده یا رستوران‌های اطراف میل کنند که هزینه آن حدود 800 تا 2000 RMB برای هر نفر در ماه می‌باشد.

بستن
بیشتر ...

🏠 اقامت

دانشجویان بین‌المللی می‌توانند زندگی در خوابگاه دانشجویان بین‌المللی را انتخاب کنند که در هر سه پردیس وجود دارد. قیمت آنها از 11000 تا 15000 یوان ( (RMBبرای یک اتاق خواب 2 تخته، در هر سال با توجه به موقعیت و امکانات، متغیر است.

به دانشجویان بین‌المللی زندگی خارج از پردیس‌های دانشگاه نیز پیشنهاد می‌شود که ماهانه 1000 تا 3000 یوان برای اجاره یک خانه در نزدیکی دانشگاه هزینه خواهد داشت.

دانشجویان بین‌المللی می‌توانند وعده های غذایی خود را در رستوران‌های دانشکده یا رستوران‌های اطراف میل کنند که هزینه آن حدود 800 تا 2000 RMB برای هر نفر در ماه می‌باشد.

بستن
بیشتر ...

دوره ها


📬 پروسه اخذ پذیرش

برای انتخاب دوره مناسب خود میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید.

apply procedure

برای آگاهی از کارهایی که باید قبل از ورود به چین انجام دهید میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید.


نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*