student exit allowed
۱۸
اسفند
۹۹

تمدید مهر اجازه خروج دانشجویی تا پایان شهریور ۱۴۰۰ بدون محدودیت ۴ ماه اقامت در کشور

پيرو اطلاعيه هاي قبلي در خصوص تسهيل در تردد دانشجويان شاغل به تحصيل در خارج از كشور كه بيش از چهار ماه از تاريخ بازگشت آنان به كشورمان مي گذرد، با توجه به استمرار محدوديت هاي ناشي از شيوع ويروس كرونا در كشورهاي جهان ، با تلاش ها و پيگيري هاي به عمل آمده؛ پليس گذرنامه و مهاجرت ناجا موافقت خود را با تمديد مهر اجازه خروج دانشجويي قبلي بدون نياز به مراجعه حضوري به مراجع ذيربط را تا تاريخ 31 / 06 / 1400 اعلام نمود.
با عنايت به مراتب فوق ، مهلت اجازه خروج دانشجوياني كه از مقطع زماني اول اسفند ماه سال 1398 به بعد وارد كشور شده و بيش از چهار ماه در كشور توقف داشته و داراي مهر اجازه خروج دانشجويي در گذرنامه خويش از تاريخ 01 / 07 / 1398 لغايت 31 / 06 / 1399و يا تاريخ 01 / 07 / 1399 لغايت 31 / 06 / 1400 مي باشند، در صورت اصالت مجوز خروج در سامانه سازمان وظيفه عمومي، بدون نياز به انجام مراحل اداري، تا پايان 31 / 06 / 1400 معتبر شناخته شده و این دانشجویان مي توانند با مراجعه به مبادي خروجي بدون دغدغه به كشور محل تحصيل خود مراجعت نمايند.
خاطر نشان مي سازد؛ بر اساس مقررات موجود، حداقل مدت زمان اقامت در كشور محل تحصيل براي تطبيق ارزشيابي مدارك خارجي دانشجويان دو سوم مدت تحصيل آنها مي باشد لذا توصیه می شود دانشجويان اين مقررات را كه در سامانه هاي وزاتين علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي آمده است مد نظر قرار دهند. همچنين تاكيد مي گردد كه كليه دانشجويان شاغل به تحصيل در خارج از كشور قبل از اتمام مهلت اقامت قانوني خود در كشور هاي مربوطه نسبت به مراجعت به دانشگاه محل تحصيل خود اقدام نمايند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه




نظرات کاربران

  1. سلام برای دانشجوانی که بیش از سه سال در کشور خارجی اقامت داشته ودارای مهر خروج از مرداد ماه 1400 میباشندو مدت اقامتشان در کشور بیش از چهار ماه میباشد تکلیف چیست؟

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*